FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Przed wyborem firmy transportowej wiele osób zastanawia się nad podstawowymi kwestiami, takimi jak maksymalny ciężar lub wielkość przewożonego bagażu, opcje rezerwacji czy udogodnienia w pojeździe przewoźnika. Zdajemy sobie sprawę z tego, że większość po prostu nie chce podejmować współpracy z przedsiębiorstwem transportowym bez uprzedniego i dokładnego sprawdzenia oferty.

Dlatego przygotowaliśmy dla Was zestaw najczęstszych pytań dotyczących przewozu osób i szczegółowe odpowiedzi opracowane przez naszych wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników. Mamy nadzieję, że dzięki rozbudowanemu zestawowi pytań oraz odpowiedzi zaoszczędzicie czas na poszukiwaniu czasem trudno dostępnych informacji. Jeśli chcielibyście dowiedzieć się więcej o naszej propozycji, a takie informacje nie zostały zawarte w tym dziale – zapraszamy do bezpośredniego kontaktu.

1. Gdzie mogę kupić bilet?

Świadczone przez nas usługi transportowe można zarezerwować za pośrednictwem formularza e-mailowego, bez konieczności wcześniejszej wpłaty. Istnieje także możliwość kontaktu telefonicznego – podczas rozmowy nasi specjaliści doradzą najkorzystniejsze rozwiązania.

2. Czy mogę zwrócić bilet?

Istnieje możliwość nieodpłatnego anulowania transportu, jednak nie później, niż 7 dni przed planowanym odjazdem.

3. Czy mogę przełożyć datę wyjazdu?

Oczywiście – po wcześniejszym kontakcie istnieje możliwość przełożenia terminu, a nawet godziny wyjazdu.

4. Jaki bagaż mogę ze sobą zabrać?

Nasza oferta obejmuje przewóz zarówno podstawowych, jak i dodatkowych bagaży. Po wcześniejszym kontakcie i ustaleniu warunków współpracy proponujemy również przewóz bagaży wielkogabarytowych.

5. Czy istnieje możliwość przewozu zwierząt?

Oczywiście, zawsze zapewniamy odpowiednie warunki przewozu zarówno naszym Klientom, jak i ich pupilom.

6. Ile jest miejsc siedzących w busach?

Nasza flota pojazdów składa się z busów wyposażonych w nawet 20 miejsc siedzących. Posiadamy także pojazd w wersji biznes, w którym znajduje się 5 miejsc siedzących.

7. Czy busy są przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych?

Oferujemy przewóz osób niepełnosprawnych, zapewniając im pełne bezpieczeństwo i komfort podczas jazdy. Posiadamy między innymi pojazd, który jest przystosowany do przewozu 16 osób oraz 2 osób na wózku inwalidzkim.

8. Jakie jest wyposażenie busów?

Nasze samochody są wyposażone w komfortowe, rozkładane i rozsuwane fotele. Wybrane modele busów posiadają także klimatyzację oraz ogrzewanie postojowe.

9. Czy firma oferuje zniżki dla dzieci?

Jak najbardziej! Proponujemy atrakcyjne rabaty zarówno dla dzieci, jak i młodzieży. Promocje obejmują także grupy zorganizowane.

10. Czy mogę zabrać laptop na pokład busa?

Nie widzimy żadnych przeciwwskazań do zabrania na pokład busa laptopów lub innych urządzeń elektronicznych zapewniających rozrywkę lub potrzebnych do pracy.

11. Czy w ofercie firmy są dostępne transfery typu lotnisko-hotel?

Tak. Realizujemy takie zlecenia zarówno dla turystów, jak i przedstawicieli biznesowych.

12. Czy firma oferuje także wyjazdy zagraniczne?

Nie ograniczamy swojej oferty tylko do przewozów osób we Wrocławiu czy innych miastach w Polsce. Oferujemy zarówno wyjazdy krajowe, jak i międzynarodowe. Istnieje możliwość zorganizowania całej wycieczki za granicę.

13. Czy firma obsługuje także wyjazdy biznesowe?

Ofertę kierujemy zarówno do Klientów indywidualnych, jak i grup zorganizowanych oraz przedsiębiorstw. Jeśli dana firma organizuje szkolenie, konferencję czy ma zaplanowane spotkanie biznesowe, dostarczymy przedstawicieli biznesowych w określone przez nich miejsce – zawsze bezpiecznie, komfortowo i w terminie.

14. Czy można wynająć busa z kierowcą na imprezy firmowe/integracyjne?

Tak – szczegóły zawsze ustalamy przy określaniu warunków współpracy.

15. Czy można nawiązać stałą współpracę z firmą transportową Mega-Bus?

Oczywiście! Zawsze jesteśmy otwarci na stałą współpracę, podczas której zapewniamy naszym Klientom atrakcyjne warunki cenowe. Z ofertą współpracy mogą zgłaszać się do nas zarówno Klienci indywidualni, jak i przedsiębiorstwa, biura podróży czy agencje eventowe.

16. Czy istnieje możliwość wystawienia faktury VAT?

Tak, dzięki czemu można dokonać zapłaty za usługę z odroczonym terminem płatności.

17. Jak mogę się skontaktować z firmą?

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego, mailowego lub za pośrednictwem komunikatora Gadu-Gadu.



Mamy nadzieję, że ten dział dostarczył Wam wartościowych informacji na temat naszej oferty. W razie jakichkolwiek wątpliwości warto skontaktować się dodatkowo z naszymi ekspertami. Zapraszamy do współpracy na najwyższym poziomie!

 
Kontakt
Mega-Bus Franciszek Sobczyk
ul. Rejonowa 12
51-614 Wrocław
woj. dolnośląskie

Tel. +48 501 730 347
Email: biuro@mega-bus.pl
Formularz kontaktowy